4. etapa

  naspäť  

4.etapa

 

 

 

grafika

 

 

 

OVLÁDANIE

 

Program sa ovláda veľmi ľahko, dá sa povedať aj intuitívne. Každý sa môže prihlásiť pod svojim menom, alebo si vytvoriť nový profil. Na úvodnej stránke nájdete tri ikony patriace k jednotlivým aktivitám, viď obsah. Nechýba tam ani tlačidlo na skončenie celej aplikácie.

editor na tvorbu osnovyeditor na tvorbu príbehu podľa obrázkov s tvorbou slideshoweditor na tvorbu pozvánok, blahoželaní a oznamov

V editore na tvorbu osnovy textu si z textu uloženého v textovom formáte pomocou vedierok s rôznymi farbami vyfarbíte tie časti textu, ktoré chcete zaradiť do osnovy a potom z nich dáte vytvoriť osnovu, ktorú si naformátujete podľa vlastného vkusu. Analogicky sa dajú použiť aj vedierka na tvorbu popisu hlavného hrdinu, prípadne hrdinov.

V editore na tvorbu príbehu podľa obrázkov s tvorbou slideshow si jednoducho doplníte text patriaci k jednotlivým obrázkom a tak vytvoríte obrázkovú knihu, ktorú si môžte pozrieť aj v module slideshow.

V editore na tvorbu pozvánok, blahoželaní a oznamov na vás čaká kreatívna úloha a to je podľa učiteľom zadanej úlohy vytvoriť pozvánku, oznam, plagát, alebo blahoželanie.

priebeh
a vÝvoj

 

Vytvorili sme úvodnu stránku spolu s profilom, kde si uživateľ nastaví základné informácie o sebe a vyberie si zvieratko, ktoré ho bude sprevádzať v programe. Nanešťastie sme stratili poslednú verziu, tak sme museli dorábať veci raz už naprogramované. Nakoniec sme dolaďovali chyby. Program zatiaľ nefunguje v rozsahu nami naplánovanom, ale už sa dá s ním pekne pohrať.

Obsah

 
  • editor na tvorbu osnovy textu
  • editor na tvorbu príbehu podľa obrázkov s tvorbou slideshow
  • editor na tvorbu pozvánok, blahoželaní a oznamov