| 
        
        
          |  | naspäť |  |  |  
          | 2.etapa |  |  |  
          |   |   |   |  
          | grafika |   | Prostredie:     Zvieratá:      
 Panely nástrojov:      
 |  
          | scenár |   |   |  
          | prostredie |   | prostredie Wordíka
                            jednotný dizajnokno uprostred obrazovky, v ktorom sa všetko 
                            odohrávamimo okna sú panely nástrojov 
                            s ktorými dieťa pracujedieťa si môže prispôsobiť prostredie 
                            zmenou farby okna na začiatku: 
                            dieťa si vytvorí svoju identitu v programevyberie si zvieratko, ktoré ho bude sprevádzať program si bude pamatať nastavenia zvlášť 
                        pre každé dieťa   |  
          | aktivita1 |   | písanie blahoželaní, pozdravov a pozvánok
                            na začiatku sa otvorí ponuka šablón 
                            z ktorých si dieťa jednu vyberieučiteľ môže tieto šablóny jednoducho 
                            pripravovať priamo v našom prostredíprogram si sám načíta šablóny, 
                            ktoré sú k dispozícii ovládanie programu 
                            jednoduché a intuitívne, 
                            pomocou tlačidiel panelov nástrojovjednoduché vkladanie a narábanie 
                            s textomvkladanie razítiek (obrázkov) 
                            z ponuky ak bude čas, pridáme rôzne efekty na 
                        oživenie napríklad odkotúľanie sa panela 
                        nástrojov, alebo zvieratko, ktoré prejde 
                        cez obrazovku   |  
          | aktivita2 |   | vytvorenie príbehu podľa obrázkov táto stránka môže mať viac modulov: 1. obrázky by mali byť väčšie ako sú teraz a načítavajú sa z hotovej databázy. Uživateľ potom vpisuje text príbehu do pripravených textových polí a nakoniec si môže hotové dielo pozrieť formou knižky- stranu po strane.  2. učiteľ prečíta na hodine krátky úryvok z príbehu, alebo zadá osnovu príbehu, prípadne povie iba názov témy a deti podľa vlastnej fantázie a tvorivosti  napíšu celý príbeh a dokreslia obrázky.  -súbor z ktorého sa načítava formát úlohy, prípadne obrázky pripraví učiteľ, obrázky môžu byť aj nedokreslené a tak si ich dieťa môže vyfarbiť, prípadne dokreslí podľa vlastného vkusu. - Pri tejto úlohe sa používajú tri papiere  
                            všetky obrázky budú vedľa seba zmenšené a dá sa editovať vždy ten na ktorý sa klikne režim slideshow grafické okno spolu s prisluchajúcim textovým oknom 
                            reálnej veľkosti    |  
          | aktivita3 |   | tvorba osnovy k pripravenému úryvku- dva panely s nástrojmi: kýbliky s farbami menom:  farebné tuby, podľa zvolenej farby sa rozhodne, ktorý bod osnovy a ktorého hrdinu označujeme a potom sa podľa poradia zostaví osnova.. - text sa dá načítať zo súboru a uložiť 
                        do súboru, rovnako sa dá všetko priebežne 
                        ukladať počas práce   aj keď je už osnova hotová dá sa vrátiť 
                        sa naspäť a opraviť ju   |  
          | priebeha vývoj
 |  | Hľadali sme inšpiráciu v rôznych iných detských softvéroch a rozmýšlali nad scenárom našej práce. 
                        Máme hotový návrh celého 
                        grafického dizajnu programu. A pokračujeme 
                        v jeho realizácií. V prvej aktivite sme dorobili ukladanie, načítanie 
                        a automatickú tvorbu miniatúr pre výber 
                        šablón. Do tretej aktivity (tvorenia osnovy) sme pridali 
                        ukladanie, načítanie a pohrali sme sa s označovaním textu. Označený text po stlačení tlačidla osnova ostane na obrazovke, zvyšok korytnačiek sa schová. 
                        Opravili sme problém s divným znakom, 
                        ktorý sa nachádzal na začiatkoch odsekov.   |  
          | Obsah |  | 
              editor na tvorbu pozvánok, blahoželaní a oznamov 
              editor na tvorbu príbehu podľa obrázkov s tvorbou slideshow 
              editor na tvorbu osnovy  textu 
 |  
          |  |  |  |  |