1. etapa

  naspäť   

1.etapa

GRAFIKA

PRIeBEH A VYVOJ

  Pri rozdelovaní si celkov do štyroch etáp sme sa rozhodli, že úpravu grafického designu si necháme do štvrtej etapy spolu s dolaďovaním. Spoločnými silami sme sa pustili do úlohy na tvorbu osnovy. Táto úloha obsahuje text a uživateľ má za úlohu vybrať z neho základné body pre osnovu a opis hlavného hrdinu. Na obrazovke budú vedierka s róznymi farbami a podľa výberu vedierka sa úživateľ rozhodne, čo ide vyberať. Aký text označí, teda cez ktoré korytnačky prejde, tak tie si podľa farby vedierka nastavia svoju vlastnosť, podľa ktorej sa nakoniec vygeneruje osnova.

Obsah

 
  • editor na tvorbu pozvánok
  • editor na tvorbu príbehu podľa obrázok so slideshow
  • editor na tvorbu osnovy podľa textu